Metody płatności
- Kupujący składając zamówienie wybiera jedną z dostępnych form płatności:
- Płatności online
- BLIK
- Tradycyjny przelew bankowy na numer rachunku Sprzedawcy:
82 1140 2004 0000 3002 8313 1508
- W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności Kartą Płatniczą, Płatność Online, Blik, termin przyjęcia zamówienia do realizacji liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności jako tradycyjny przelew bankowy, termin przyjęcia zamówienia do realizacji liczy się od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy. Dokument potwierdzenia zaksięgowania środków na koncie Klienta nie jest wystarczający. W tytule przelewu Klient zobowiązany jest do podania numeru zamówienia,
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Sprzedawca oraz Operator Systemu Płatności zastrzegają sobie prawo odmowy obsługi płatności dokonywanych przez Klienta, w szczególności pojawienia się wątpliwości co do legalności transakcji, z tytułu której następuje płatność lub legalności samej płatności.
- Sprzedawca oraz Operator Systemu Płatności nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub Operatora Systemu Płatności
- Sprzedawca oświadcza, iż wystawi wystawi odpowiednie dokumenty Klientowi potwierdzające dokonanie sprzedaży w terminie przewidzianym ustawowo.
- W przypadkach pytań lub wątpliwości Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na wyraźne życzenie Klienta, faktura VAT. Nie poinformowanie Sprzedawcy o chęci otrzymania otrzymania faktury VAT skutkowało będzie odmową wystawienia faktury VAT zgodnie z art. 106 b ust.5 ustawy o VAT (Dz.U. z 2019 r. poz. 1520).